7 Nisan 2012 Cumartesi

DÜN ÇOCUKTU BUGÜN BÜYÜK

Bu gün çok mutlu bir gün yaşadım. MELEK ABLA Çocuk yuvasında büyüyen kızımız " Elif Şenlik " annesi ile birlikte ŞİLE'ye geldi. Kendi el yazısı ile müşteri defterine not düştü. Ama öylesine içten bir yazı ki, beni son derece mutlu etti. Çünkü " ELİF "in bana yakınlığı torunum kadar,en azından ben böyle hissediyorum.
Hanım hanımcık bir genç kız aşamasında ve en önemlisi yiyeceklerde seçici saplantısı yok, köy sütü önünde ve sununa kadar da içti.
Eğitim kişiyi etkiler ve kalıcı davranışlar geliştirirse hedefe ulaşmış demektir.Eğitim yaşam biçimlendirmesi,Öğretim bilgi aktarıcı eylemdir.İnsanlık açısından değerlendirmede önce eğitim,sonra öğretim gelir.Eksik eğitimle düzgün öğretim olmaz, yalnızca öğretim ise asla olmaz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder