24 Temmuz 2012 Salı

DOSTLAR BİRER BİRER YOK OLUYOR....

Sevgili dostlar.......
Belli süredir sayfayı giremedim,yazamadım,elim kalem tutmadı.Aklım çalışmadı.Yaşamsal düşüncem kalmadı.Evet "Faruk Ketenci " bu hiç olmadı.Ben hep yeneceğine inandırmıştım kendimi hep mutlu sonu bekledim. Tanrım layık görmedi.Hançeri vurdu tam kalbim üzre....Faruk ne desem acım biraz daha artıyor....Gelecekte daha çok yapacağın,yapacaklarımız vardı. Hep bu mücadele ile geçti.  Günler,aylar, seneler ...Senin en güçlü yanın yüreğin,sonra kameraydı.En zayıf yanında düşmanlarınla dost olarak yaşamaya çalışmak için içten içe dertlen mendi.
Şimdi senin derdin bitti. Ruhun şad olsun, senin derdin,yokluğun,yok oluşun bana,yetti.
Seni unutmak çok mümkün değil,şimdi ağzında sigara gördüğüm tüm dostlarıma kızgın,sert düşmanca yaklaşıyorum.Çünkü ne halin varsa gör diyerek sahte dostluğa tahammülüm yok......Çünkü yaşlı bünyemin,dostları gömecek gücü kalmadı.Dost görünmek için düşmanlık edemem....
"ŞİLE GÜNDEM GAZETESİ" babasını kaybetti.Gazete,çıkıyor,çıkacak,çıkmalı, çünkü Faruk Ketenci bundan böyle gazetesinin adında yaşayacak...yaşamalı,bu büyük emek yok olamaz...Bu toplumsal mücadele"  Faruk" suz kolay değil ama asla bitemez.
RUHUN ŞAD,MEKANIN CENNET OLSUN.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder