9 Eylül 2017 Cumartesi

YÖNDER OKULLARI ŞİLEDE DE AÇILIYOR

YÖNDER OKULLARI ......ÖZGÜR,YARATICI, ARAŞTIRMACI EĞİTİM ORTAMI

ORMAN doğanın en özlenen,en gizemli,her türlü canlıyı özgürce yaşatabilen,kendine has kuralı olan alan.....
ÇOCUK geleceğimizi yaratacak,şekillendirecek, kendine güvenen,kurallar içinde özgür yaşamak isteyen,eğitime,öğretime açık toplumu yaratacak birey......
İyi bir eğitimle başarılı,kalitesiz eğitimle başarısız olabilen yapı.....
Eğitim de disiplin mutlak şart,ancak disiplin çocuğun yaratıcılığını engellememeli,çocuğu da asla saygısız bir birey yapmamalı.....Saygıyı sevgili birlikte kullanabilen çocuk iyi eğitim almış demektir....
Her öğretmenin amacı kendi gibi çocuk yetiştirmek olmamalı,hedef kendisinin bile imrendiği çocuk yetiştirmek olmalı,çünkü çocuk çağın etkisiyle çok daha küçükken sahip olduğu imkanlarla öğretmeninden daha şanslıdır


ŞİLEYE HAYIRLI OLMASINI DİLİYORUM. %80 'İ ORMAN OLAN OLAN BU BÖLGENİN OKUL İÇİN ÇOK UYGUN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder